vrijdag 28 februari 2020

Nieuw seizoen in aantocht

29 februari 2020 Schrikkeldag!!


Extra tijd om ons komend toeristisch seizoen in de kijker te zetten! 

Als regiogids Meetjesland werk ik graag over de hele regio, maar Middelburg in Vlaanderen blijft mijn specialiteit en omdat het verhaal van Middelburg nog lang niet uitgezongen is, maakte ik een overzicht aan mogelijke wandelingen binnen mijn aanbod. 

Stand Buitenzinnig 2019Mijn nieuwe folder biedt dit overzichtelijk aanbod! Binnenkort te verkrijgen op verschillende plaatsen in het Meetjesland, maar vanaf morgen in première op de Infobeurs Groepsuitstappen Oost-Vlaanderen


Voor folders, info of reservaties neem een kijkje op mijn website of contacteer me via bruggeman.ilse@gmail.com 

Graag tot binnenkort! 
Affiche groepsuitstappen O-Vlaanderen en folders Buitenzinnig 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten