woensdag 8 juli 2015

Benieuwd naar klooster en kerk te Middelburg?


Ook nieuwsgierig naar de tijdelijke tentoonstelling in de kerk van Middelburg? 




Petrus- en Pauluskerk Middelburg
Foto: Werner Roelandts
Na het bijwonen van het panelgesprek vrijdag wil ik me toch nog wat inlezen in het leven van de 2 felle dames die centraal staan in de tentoonstelling 'Barbe de Damhouder na 411 jaar terug in Middelburg'. 
Het roept herinneringen op aan een leuke vriendengroep vorig jaar. Ik mocht hen een hele namiddag mee op stap nemen in het zonnige Middelburg. En de kerk was één van de verrassende stops die dag, al zonder tentoonstelling.. 

Ook graag wat meer uitleg bij al die geschiedenis van felle dames, vrome heren, klooster en kerk? Nog tot 13 september kan ik het in mijn rondleiding meenemen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten