vrijdag 2 september 2016

Mooie ervaring

Ik hou van muziek... in verschillende genres en klanken, waardoor ik bij écht muziekkenners vermoedelijk onbegrepen blijf - met mijn onnavolgbare niet-in-hokjes-te-plaatsen muzieksmaak 
En laat klassieke muziek nu het minst beminde genre zijn in mijn onnavolgbare lijstje van voorkeuren. 


Maar wat genoot ik afgelopen dinsdagavond van wat Ayako Ito en Jos van Immerseel samen - vierhandig - uit hun piano lieten weerklinken!

In Middelburg presenteerde Atelier Anima (van Anima Eterna Brugge) een nieuwe productie: Ayako Ito en Jos van Immerseel op piano, met transcripties van onder meer Debussys Prélude à l'après-midi d'un faune en Ravels Bolero. 

Een aangename kennismaking met Anima Eterna - boeiende projecten vanuit hun "fascinatie voor klank" - en zeer verrijkende kennismaking met een live-pianoconcert. 
(en deze keer een bericht zonder foto's... onverdeelde aandacht bij de ervaring...)

Hopelijk voor herhaling vatbaar... in een zeer mooi kader: Middelburg 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten