woensdag 18 april 2018

Meetjesland ... puur het eenvoudige genieten

Genieten van iets dat je gewoon overvalt... dat is wat mij regelmatig overkomt als ik wat verplaatsing maak in onze streek. 

Na een weekendje Frankrijk - zeer geslaagd op alle vlakken - toch weer geraakt worden, energie en héél veel ideeën krijgen wanneer ik door ons 'eenvoudige' Meetjesland rij. 


zicht op asperge-akkers
Lekkers groeit in alle rust!

Varkens op de grens Vlaanderen-Zeeuws Vlaanderen
Waar spot je nog heerlijk scharrelende varkens?
Een ritje naar school brengt me een aantal keer de grens over - en terug - waardoor mijn gevoel van verbondenheid met Zeeuws-Vlaanderen niet te ontkennen valt! 


Zo veel eeuwen gemeenschappelijke geschiedenis, dat voél je gewoon nog in onze grensstreek: Meetjesland -Zeeuws Vlaanderen 💕

zicht op de velden in het voorjaar
Een 'gewone' ochtend in de grensstreek

Ervààr het Meetjesland, laat je onderdompelen, sta open, flirt met de grens en geniet:

 de uitzichten, de kleine landschapselementjes die je verrassen, het spotten van dieren (klein wild, vogelassortiment én de charme van boerderijdieren), de rust, hartverwarmende ontmoetingen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten